onsdag 4 mars 2009

Tidsbrist

Den här veckan känns det inte som att jag hinner blogga i den omfattningen jag vill, det är mycket att förbereda inför helgen. Dessutom har jag haft kurs igårkväll och kommer att ha kurs imorgonkväll också. Så den här veckan blir det dubbel heltid på arbetet.

Det har blivit två mycket tidiga mornar också för att vara jag. Igår vaknade jag av att Tommy gick och somnade inte om. Idag hade jag bestämt mig för att kliva upp när han gick(06,00) eftersom jag ska till min "favorit"sysselsättning nu, gå till tandläkaren, det är nog en av de saker jag absolut tycker minst om. Men det är bara att bita ihop och göra det som ska göras.

En liten roligare sak är halsbandet på bilden, det är något jag blev riktigt nöjd med. Jag gjorde det förra sommaren åt en tjej som skulle gifta sig, det är onyx, bergskristall, swarovski och silver.

2 kommentarer:

  1. Om man ska gå till tandläkaren kan man ju inte bita ihop...

    SvaraRadera
  2. Det kan man visst, då kan inte tandläkaren vara elak...

    SvaraRadera