onsdag 25 mars 2009

Fossiler

Tommy är lite imponerad över att jag har promenerat med han varje morgon. Idag har jag förlängt rundan lite så att jag gick förbi Kallkällan först innan jag tog blodomloppet. Riktigt skönt även om det känns riktigt friskt på morgonen. Klart solsken, lite vind och närmare 15 minus grader. Det är tur att jag inte riktigt tänker efter innan jag ger mig ut för då kanske jag hade stannat kvar i sängen.

Idag var det full rulle i butiken från det jag öppnade och fram till strax före tre. Tiden springer bara iväg och det är riktigt roligt. En hel del utsocknes kunder, både från Skellefteå o Gällivare. Tommy var in och tog foton av de nya fossilerna som kommit hem Den röda färgen är helt otrolig och de finns från 4 mm upp till 12 mm. Förutom den röda så har det även kommit hem i rosa, natur och mörkblå. Riktigt härliga pärlor.


Och ormen är inte så dålig den heller.

1 kommentar:

  1. FIIIIIIIN!!!!! Jag kommer å rånar dig snart! ;-)//F

    SvaraRadera