måndag 9 mars 2009

Kul med uppmärksamhet

Även om jag inte sålde nämnvärt i Gällivare så fick jag in en bild på mitt bröstsmycke både i NSD:s papperstidning och på webben. Det är bara en bild där det står att de är gjorda av mig, däremot står det inget om Pearlshop.

Kul att NSD:s fotograf lät mig få bilden av mig i montern. Affischen jag hade på väggen kommer jag att dela i mindre delar så att vi kan använda den i trottoarprataren. Det ska bli kul med lite fräscha bilder där.

Idag har det varit mycket både på webben och i butiken, så när Tommy kom för att hämta posten så hade jag inte hunnit packa färdigt, han var tillbaka en gång till en halvtimme senare och jag var fortfarande inte klar. Sedan kom han efter ytterligare ett ärende kom han igen och jag hade inte hunnit en minsta lilla bit längre, så han blev tvungen att friska upp sina kunskaper i hur man gör skick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar