torsdag 5 mars 2009

Splitt vision

Det är verkligen full fart i butiken dom här dagarna, delvis beroende på att vi har sportlov nu. Så det är en del yngre förmågor tillsammans med föräldrar i butiken. Men det är inte bara det utan det känns att vi passerat de tyngsta månaderna och folk har börjat handla igen.

Igår skulle jag springa och titta på lite nya kläder efter jag stängt men jag kom inte från butiken förrän halv sju, så det blev raka spåret hem istället. På kvällen tittade jag på våra husritningar och konstaterade att de inte alls ritat in fönstren som jag ville ha det, så jag ska ringa idag och be dom göra om det.

Jag lyckades även med att tugga sönder min nya provisoriska brygga så jag har varit på återbesök idag. Man skulle kunna tro att jag tycker det är roligt att springa till tandläkaren.

Dagens planer är lite inköp nu på morgonen, tejp o batterier så att jag har till Prima Donna, lite hårspray och nackellack för att förgylla mig. Jag har redan köpt lite kaffe o fikabröd till kvällens inspirationskurs. Antalet deltagare blev inte så många som jag ville men det är en ny version och det kan ta ett tag att arbeta in konceptet.

En liten bild blir det också för att inspirationen ska flöda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar