fredag 20 mars 2009

Morgonstress

Det blev inte så mycket skrivet imorse mest beroende på att jag fick ont om tid. Det trots att jag klev upp klockan 6 på morgonen. Det var bara att när jag ätit frukost, löst sudokun, sytt på Cornelias klänning, hittat träningskläderna var klockan bara halv åtta så jag funderade på att gå och sola innan träningen.

Nu blev det inte så för jag lyckades att strula bort den tiden också med, ska bara. Så jag fick rusa till träningen och ta solningen efteråt. På vägen hem gick jag förbi Willys och köpte mjölk till helgens kaffe, Frida ringde och diskuterade skattefrågor (det lät seriöst), hem och duscha, fota klänningen, lägga in den i bloggen, banka pengar och skynda sig till Pearlshop för att öppna.

Jag trodde i min enfald att om man kliver upp tidigt så har man gott om tid innan man ska arbeta. Problemet är nog att jag hinner planera in för mycket på den stunden. Samtidigt är det kul att se att det händer saker.

Ikväll ska vi till Kyrkbyns kök & matsalar och äte en av deras menyer. Det är våran 75-årspresent till Tommys mamma.

Det bör också stå i dagens blogg att vi hade varmast i sverige kl 06,00. +6 grader. Rena värmeböljan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar