söndag 8 mars 2009

Prima Donna

Eftersom jag skrivit så mycket om Prima Donna så får jag rapportera om resultatet också. Efter stressen i veckan så kändes allt bra på lördagmorgonen, jag kom iväg som planerat och jag var framme i Gällivare vid halv ett. Pratade med arrangören, fick mitt bord och checkade in på hotellet. Bordet jag fick var inte helt bra, jag stod i korridoren på väg in, visserligen var alla tvungen att passera men det var som om de inte hade tid att stanna upp utan måste vidare för att se resten. Belysningen var inte heller någon höjdare.

Så det är bara att konstatera att det inte motsvarade mina förväntningar och vi lär inte göra om det. Kostnaderna var absolut högre än intäkterna. Jag hade tagit kort på montern som jag hade tänkt lägga ut här, men Tommy hade ställt om kameran så bilderna blev alldeles för mörka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar