torsdag 12 mars 2009

Dagens träning

Tommy tyckte jag var knäpp som deklarerade att jag skulle träna varje dag den här veckan, han menade att det finns inget som säger att jag ska genomföra det.

Bara för att bevisa motsatsen så har jag tränat idag också, det blev 40 minuter på cross trainern och 20 minuter pilates. Det kändes riktigt bra efteråt. Morgondagen lär inte heller bli något problem eftersom då går jag på ett pass på Pilatesstudion.

Vågen tog ett glädjeskutt neråt igen. Den kanske är på min sida ibland.

Idag har jag fått ett paket från en leverantör med en hel del nya runda stenar, tjeckiska facettslipade 12 mm i vitt, kristall och svart mm. Vi får se om jag hinner fota några smakprov under dagen. På webben kommer de troligen i början av nästa vecka.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det är bra att du har lagt ut vad och när du ska träna. Då gör du det och det har ju gett resultat.

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig fullständigt, det blir en extra press på mig. Det ska bara bli kul hur jag ska fixa promenaden på lördag efter jag har slutat. Förhoppningsvis är det bra väder/ Lena

    SvaraRadera