lördag 28 mars 2009

Lördag igen

Trots att jag fuskade med träningen under torsdag och fredag så har jag faktiskt gått ner ett kilo den här veckan. Idag har jag återtagit mitt program och kört 35 min crosstrainer och 15 minuter pilates. Det är faktiskt roligt, det börjar synas på min kropp att jag kör pilates, jag är lite fastare i hullet.

Igår eftermiddag så hade jag ett gäng på kurs. Eftersom det bara var bokat 1,5 timmar så körde jag bara med kedjetema. De fick lära sig grunderna för att göra öglor och länka ihop ringar. Det blev riktigt bra och det kändes som att kunderna var nöjda. En rolig detalj var att det var en man med på kursen. Ännu roligare är att han inte är den första mannen som gått kursen.

I eftermiddag efter jobbet åker vi till Kallviken för årspremiären. Om vädret tillåter blir det skidåkning på isen imorgon. Efter det har vi tänkt oss att få i oss en kopp chilichoklad, en syndig variant med grädde och mörkchoklad, till det ska det serveras våfflor.

1 kommentar:

  1. Vad avundsjuk jag blir, chilichoklad, undra om den går att göra på laktosfritt och nästan 100% choklad? Varit och fördrivit tiden på stan idag. När man bara ska gå omkring, medan sonen tränar i 2 timmar, så hinner man gå på många affär och less blir man redan efter 1 timme.

    SvaraRadera