onsdag 18 mars 2009

Ensam hemma

En hel dag utan blogg kan vi inte acceptera. Jag började morgonen med att promenera ner till tandläkaren för att avsluta den här omgången. Jag fick min nya brygga insatt. Förra gången jag var till tandläkaren så funderade jag på om man kunde stämma han för misshandel, sveda och värk. Tommy trodde inte att det skulle fungera eftersom det är valfritt att gå dit. Men nu är det klart för den här gången.

Efter tandläkaren så blev det en kort promenad till solariet för att fortsätta bygga på en lättare solbränna. Sedan hem, lite hemarbete och vidare till jobbet.

Min lillebror var förbi på lunchen och drack kaffe, han har varit i Kina i drygt 2 månader och nyss kommit hem. Han fyller 50 år i april, så det blir fest helgen efter att vi kommit från USA.

Efter jobbet var det dags att promenera igen, jag var upp till andra ändan av Storgatan och köpte en Sushi åt mig, Tommy har rymt med bilen, sedan förbi Aurora och hämtade två paket. Jag är riktigt nöjd med innehållet, dels ett par jeans, en kortärmad tunika i djupblå färg samt en sommarkofta som är benvit. Som sagt, jag är mycket nöjd.

Nu frossar jag i popcorn och en kopp te, så det är Tommys fel om jag går upp i vikt igen.

1 kommentar:

  1. va!?!? USA!?!? när var hur!?!? TA MED MIIIIIG!!!! //F

    SvaraRadera