lördag 7 mars 2009

På väg

Vad jag var trött i går kväll efter arbetet, dels beroende på att jag varit uppe tidigt hela veckan, arbetat sent och igår packat för Gällivare. När jag kom hem så var jag tvungen att fräscha upp mig lite innan jag gick till nyhetsprovningen. Det är nog första gången jag känt att jag hade kunnat stanna hemma istället för att gå på en vinprovning. Vi fick otroligt goda viner, en del skulle nog ha lagrats lite mer för att få en rundare smak, men det var riktigt gott. Tommy kommer säkert att blogga om vinerna i sin blogg. När vi kom hem så blev det en kopp te och sedan bara ramla ner i sängen.

Nu känner jag mig pigg, utvilad och alert, det kan jag behöva eftersom det här också blir en lång dag. Det ska bli kul att se om mässan/eventet motsvarar mina förväntningar. Det låter som om tjejerna som planerat det har tänkt till ordentligt. Det blir rapport imorgon kväll när jag är hemma igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar