onsdag 11 mars 2009

Super energisk

Jag tränade enligt plan i morse. För att jag inte skulle fuska ställde jag äggklockan på en timme och började med ett pass pilates som finns på YouTube, det kallas Winsor Pilates och är 20 minuter långt. Mycket bra för att komma igång med rytmen och tänket. Sedan körde jag enligt eget huvud fler övningar och när inspirationen tog slut så blev det crosstrainern de sista minuterna till full tid. Så jag känner mig supernöjd.

Sedan att vågen påstår att jag gått ner 1,4 kilo sedan igår är ju inte så tråkigt det heller. Problemet är att jag kanske inte riktigt tror på den siffran, troligen spelar vågen ett spratt med mig. Men det är kul ändå, jag kan ju låtsas att tro på det.

När jag kom till Pearlshop så kom även han som ritat vår stuga med en kopia av den reviderade ritningen på huset. Det ser läckert ut. Kommunen har skickat ut till grannarna runt om för att de ska kunna ha en åsikt. Förhoppningsvis har de inte det och jag kan inte riktigt se vad de skulle opponera sig mot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar