fredag 27 mars 2009

Jag skolkade

från både träningen och bloggen igår. Jag vet inte riktigt vart tiden tog vägen. På morgonen satt jag och höll på med kalkyler för stugan och snöade in på det och på kvällen blev det olika värmeanläggningar istället. Vi försöker besluta oss för om vi ska ha bergvärme, frånluftsvärme eller vanlig elpanna. Det sista har vi nog strykt eftersom på sikt är det mycket dyrare.

Vi är inte i mål ännu när det gäller beslutet utan vi resonerar vidare. Ska kolla med en av mina bröder om hans åsikter om jordvärme som dom installerade för några år sedan.

Idag har jag också skolkat från träningen, sängen var rätt så skön och jag hade börjat fundera på ett mönster till en kjol jag vill sy. Jag tror att jag fått kläm på det nu och har ritat ut det så nästa steg är att lägga det på tyget och klippa till. Foto kommer sedan oavsett om jag blir nöjd eller inte.

I eftermiddag har jag ett litet gäng som bokat in sig på en kortkurs. De ska få arbeta med kedjor och jag håller på med att göra några nya versioner som de ska få gå efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar