måndag 2 mars 2009

Idag har jag

full förståelse för de som inte gillar vintern. Det snöar småspik, blåser och är helgrått. Ingen inspiration alls, helst vill jag bara krypa ner i sängen igen och inte kliva upp alls. Tyvärr är inte livet konstruerat så att man alltid får göra det man vill.

Så det är bara att ta sig i kragen, gå ner på jobbet, packa dagens ordrar, planera för kommande helg. Det är läge för mina listor nu, så att jag inte glömmer något. Det är en hel del som ska med även om den här resan är lite mindre omfattande än vanligt.

Jag har bara ett bord på 1,20*60 cm, så det ryms inte så mycket. Jag tänker ta med mig mitt eget arbetsbord så att jag kommer upp lite grann. Det är lättare att möta potentiella kunder i stånivå. Förutom att jag ska ha silverlera, mina nya bröstsmycken så kommer jag att satsa på armband. Men det är inte bara produkter som ska med, det är visitkort, brochyrer osv.

Som sagt var, det är läge för listor. En övergripande lista på vad jag ska tänka på, en lista på det som behöver tillverkas och en ren packningslista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar