torsdag 7 maj 2009

Vilken härlig rivstart på morgonen

Jag hade missat att det var torsdag idag och med andra ord att Tommy börjar redan kl 6. Så jag vaknade av att jag hörde han äta frukost och kunde inte förstå varför inte jag vaknat till när han klev upp. Det brukar jag göra i vanliga fall och sätta fart.

När jag insåg att klockan bara var halv sex så försökte jag lägga mig en stund för att somna om. Men det gick inte riktigt så istället jag klev upp och tog ett joggingpass före frukost. Jag känner mig lite imponerad av mig själv och det var riktigt härligt.

Samtidigt känner jag att jag måste ta mig i kragen och se till att jag får en vettig rutin i träningen. Det har varit lite slarvigt, visserligen var jag förkyld förra veckan men jag borde ha varit ut i tisdags. Nästa träningspass är på söndag. Mitt mål är som sagt var tjejmilen och jag ska jogga det hela varvet i år och inte bara genomföra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar