onsdag 13 maj 2009

Morgonenergisk

Det är inte så dumt när Tommy börjar tidigt på morgonen, jag vaknar till när han går och även om jag inte kliver upp direkt så får jag ändå minst en timme mer varje morgon.

Den här morgonen började jag med att städa toaletten medans jag väntade på att Tommy skulle komma hem. Vi skulle vara på banken kl 09,00 för att göra färdigt med byggkreditivet. Det var en snabb formalia, allt var redan klart och det skulle bara skrivas på.

Till middag idag åt vi fiskburgare på torsk, vi brukar göra en laxburgare med chili, men det känns som om jag vill förnya våra vardagsrecept. Själva fiskburgaren kändes lite fel att göra på torsk. Vi hade en färsk torsk och den hade varit lika god att bara smörsteka istället för att hacka den till en burgare. Däremot äppelsalladen var riktigt lyckad.

Efter middagen var vi ut till stugan och fixade i gäststugan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar