lördag 16 maj 2009

Solen skiner

och det är lite svårt att få att komma igång med det jag ska göra på Pearlshop. På lördagar brukar jag förutom ta hand om kunderna även fylla upp i butiken. Det är enda dagen jag bara sysslar med det, vardagarna så är det också pappersarbete.

I eftermiddag åker vi ut till Kallviken för att tapetsera färdigt och få in golvet i gäststugan. Vi ska sova över där trots att det inte är riktigt färdigt. Tommy hade lite betänksamheter i morse. Han menar att det är stökigt, vi har inget kök mm mm mm. Och jag som optimist jag är säger att det är väl inga problem.

Kvällens middag blir grillat kött, bifftomat och squash. Till det serverar vi potatissallad och ett gott vin.

Det blir säkert bra, de har lovat superväder imorgon också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar