onsdag 6 maj 2009

En vanlig onsdag

Idag är det första dagen som det har varit regn på länge, vi har haft riktigt bra väder. Jag har sprungit i kjol sista veckan och bara det gör att man har vårkänslor. Ett av följderna av det är att suget efter nya skor infinner sig omedelbart.

Ett problem jag har är att modebranchen inte har insett vilka skor som borde finnas i år. Jag har bestämt mig för ett par pumps, naturfärgade (lätt bruna) flätade med 5 cm klack. Tror ni att det finns i år.

Jag har faktiskt tittad i Luleås alla skoaffärer och inte hittat något par skor. Mycket deprimerande.

Ikväll ska jag vara ledig från jobbet, jag har arbetat med inventeringar två kvällar i rad och det ska bli skönt att vara hemma istället.

Kvällens middag är en enkel Kina wok på färsk skinka. Det har blivit dåligt med veckomenyer nu en period. Jag kom helt ur form i samband med USA resan och inte kommit i fas än. Men vi får se om det blir bättre kommande veckor.

Imorgon ska Tommy träffa snickaren ute vid Kallviken, de ska börja redan nästa vecka. Så i helgen blir det till att tömma där på allt som vi vill ha kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar