söndag 17 maj 2009

Super helg

Jag tror att min man och jag har varit på olika ställen i helgen. Jag har haft en otroligt härlig helg med strålande solsken, det känns på mina kinder att solen har tagit.

Vi har fixat till sovrummet i gäststugan, nu är det bara lite lister runt fönstren, taket och dörren kvar. Förutom att vi la in golv på förmiddagen så har vi skurat hela gäststugan.

Jag kan hålla med om att vi har arbetat, det känns i kroppen, men vi har kunnat vara ute mest hela dagen och vi kan se resultat av vad vi gör.

Sedan kan vi konstatera att våra grannar trakasserar oss, dom undrar om vi tänker bygga ut och göra större eller om vi försöker med ett minimerat boende.

Slutkontentan är, VILKEN HÄRLIG HELG DET VARIT. Vi kan också konstatera att det är den här helgen det har blivit grönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar