måndag 11 maj 2009

Träningsvärk

Lite ledbruten är vi idag, det känns att vi inte är så van att arbeta med kroppen som vi gjorde igår. Så både ryggen, nacken och ett av mina knän vill inte riktigt vara med idag. Knäet förstår jag inte riktigt men jag stod väl konstigt när jag målade taket.

Om vi bortser från det så är det en riktigt härlig dag, riktigt många ordrar att packa, vädret är hyfsat och mitt humör på topp.

Fast det har blivit lite för mycket kaffe idag, först var min lillebror förbi på lunchen, sedan dök min kusin upp på eftermiddagen. Så nu har jag druckit kaffe för resten av veckan.

Ikväll ska Tommy avlösa mig i butiken så att jag får laga kvällens middag, leverera post och sätta igång tvättstugan. Vi var även ut för att se till våran stuga. Och det är riktigt roligt att se att de kommit igång även om det fortfarande bara är rivning.

Vi har skapat en egen bloggsida nu för stugprojektet, så det blir lite mindre om det på min sida och lite mer på "ruckelrenovering"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar