måndag 4 maj 2009

Friiiidaa!!!!

Jag glömde att säga att du hade varit hjärtligt välkommen idag på Pearlshop. Jag hade omedelbart satt dig i arbete. Gissa vad du skulle ha fått göra, det du älskar mest av allt. Nu måste Tommy offra sig ikväll och det är ju lite synd eftersom jag vet hur mycket du tycker om att inventera lagret.

Med andra ord i dag har jag INVENTERAT och det är ju inte det allra roligaste men ack så nödvändigt. Jag har faktiskt haft butiken stängd och det flyter på riktigt bra men det blir ett kvällspass också efter att Tommy bjudit mig på middag.

En liten tröst är att Tommys mamma var förbi med fikabröd som vi kan gotta oss med.

2 kommentarer:

  1. Jag har faktiskt räknat lite pärlor här hemma... så har oxå "inventerat" ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag undrar om det kan kallas för inventering, inte ens med apostrofer/Lena

    SvaraRadera