lördag 30 maj 2009

Sommarvärmen

Sommarvärmen kom som utlovat även om det tog till eftermiddagen innan det blev klart. Det är inte roligt och sitta inne i affären när man kan se alla solande människor på Flora kulle.

Nu sitter jag äntligen på balkongen och njuter av värmen. Det är i sista minuten men om jag sitter längst ute på kanten så får jag ändå känslan av sol och sommar. Det ska bli skönt när vi kan sitta på vår egen bro, dricka kaffe och njuta av friden ute i Kallviken.

Ikväll blir det som sagt vinprovning och middag med Munskänkarna, jag har inte riktigt bestämt mig än om jag ska min nya blommiga kjol eller om det blir de röda jeansen. Just nu är rött en riktig favoritfärg. Jag köpte ett rött tyg med vita kritstreck på som jag ska sy en kjol av åt mig. Det blir säkert någon snickarkjol åt tjejerna också, jag köpte så att det ska räcka åt dom också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar