lördag 18 april 2009

Vaken

Inatt så var jag vaken mellan klockan 2 och 5, så min kropp vet inte var den är, för det är varken morgon här eller i Usa. Efter att jag äntligen somnat, så vaknade jag upp igen när klockan var 10 och det är i snävaste laget för att hinna öppna butiken. Men med lite högre fart än vanligt på morgonproceduren så går det också.

Det har ramlat in folk i butiken med jämna mellanrum så det har varit aktivitet hela tiden, så det har inte varit några problem att hålla sig vaken under dagen.

Eftersom det här har blivit ett vaken tema så ska jag sätta fart med städning, så att jag håller mig vaken åtminstone fram till middagen och förhoppningsvis ett litet tag till.

Kvällens middag är lammstek med finskurna grönsaker smaksatta med honung.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar