söndag 26 april 2009

Städdag

Jag hade lite svårt för att bestämma mig för vad jag skulle göra idag. Jag vaknade lite sent, åt frukost och löste helgens korsord.

Solen sken in när jag vaknade och min första tanke var att jag skulle göra i ordning balkongen och njuta av den. Men efter frukosten så konstaterade jag att vädret inte var så bra att det kändes frestande att sitta ute, så jag beslöt mig för att börja med lite tvätt och städning istället.

Så nu ska jag söka fram en ny ljudbok på biblioteket, ta på mig hörlurarna och börja med köket. sedan tänkte jag ta en riktig vårstädning av sovrummet och min garderob. I dagens planer ingår även att göra en veckomeny och planera kommande vecka. Sedan får vi se vart dagen tar vägen.

Jag vet med säkerhet att den kommer att avslutas tillsammans med Tommy med ett glas riktigt gott vin och en ostbricka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar