måndag 6 april 2009

Planer

Den här veckan blir det varken veckomeny eller någon träning. Vi åker redan på onsdagsmorgon och jag måste sy färdigt min kjol som jag ska ha på mig.

Dagens planer är att sy färdigt kjolen, springa och köpa några strumpor och en handväska. Ikväll blir det att forsätta och sy kjol, tvätta och packa.

Imorgon ska jag klippa mig på morgonen och ha kurs på kvällen. Sedan är det bara att kliva upp tidigt och iväg till San Fransisco. Det ska bli riktigt roligt.

Jag hade väntat att jag skulle ha träningsvärk av skidåkningen idag men det är bara vaga aningar så jag klarar mig nog. Visserligen brukar man säga att det kommer efter två dagar men min tes nu är att jag är så vältränad att jag inte får träningsvärk.

Kvällens middag blir färsk pasta med skinksås

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar