fredag 17 april 2009

Återhämtning

Det har varit si och så med sömnen inatt, vaknade första gången vid halvett-tiden. Vid tre så var Tommy uppe och tassade, så det blev en tekopp. Vid fem så klev han upp för att gå till jobbet, vid sju ringde min klocka och jag klev upp kl nio. Däremellan så sov jag riktigt bra, så jag känner mig trots allt riktigt pigg nu.

Det är fortfarande mycket att göra i butiken, det rullar in folk hela tiden och jag har en hel del att packa från igår.

Igår när Tommy farit med försändelserna som skulle till Blomgatan, försökte jag hinna med att springa till postlådan på Kungsgatan för att hinna få iväg några till. Men Posten har plockat bort den lådan och hänvisar till Aurora eller busstationen. Jag har inte hunnit kolla men det känns som om dom har tagit bort 7-brevlådan från stan, det innebär att jag troligen måste till blomgatan varje dag framöver. SUCK, jag älskar inte posten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar