torsdag 2 april 2009

Morgonrutin

Jag har börjat skriva listor igen eftersom det känns som om det är hundra saker jag ska hinna med. Morgonens lista bestod av;
  • träning på crosstrainern 35 minuter.
  • Skala och koka potatis till kvällens middag.
  • Göra meny fram till på tisdag.
  • Matnota som också ska räcka till tisdag
  • Tömma diskmaskin
  • Vattna blommorna.
  • Sy lite på kjolen

Målsättningen var också att kliva upp tidigt så att jag egentligen skulle ha hunnit lite på kjolen också men det fick vänta till ikväll. Det stora problemet idag var att jag sov lite för länge. Tommy börjar redan kl sex så jag orkar inte kliva upp med han utan ligger och drar mig. Och då blir det lätt lite för länge.

1 kommentar:

  1. du har i alla fall fått sova. jag har varit uppe sedan 1 i natt och bara slumrat 4 timmar sammanlagt sedan dess, Kommer förbi i morgon efter jobbet och berättar varför.

    SvaraRadera