lördag 4 april 2009

Sköna lördag

Även om vi kom hem tidigt igår så var vi ändå riktigt sega på att kliva ur sängen idag. Det är skönt att ligga och dra sig, få frukosten serverad och läsa morgontidningen i sängen på morgonen. Det är en av de riktigt lyxiga tillfällen där det inte finns någon stress alls utan jag riktigt njuter av att vara jag.

Efter den lyxstunden blir det lite allvarligare, ett pass på crosstrainern, duscha, springa ner o fota Kims slalomskidor, äta en lätt tidig lunch och sedan springa ner till Pearlshop för att vara glad och trevlig med alla kunder.

Men som sagt - en härlig start på dagen. Jag känner mig som en klart härligt syndig människa eftersom jag njuter av livet i fulla drag.

Ikväll blir det stugan och avsmakning av den italienska pajen som jag bakade i torsdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar