torsdag 5 februari 2009

På banken efter tre

Igårkväll var jag på min banks tjejkväll. De hade bla information om sparande och försäkringar. Kvällen avrundades med buffé från Lottas kök (mycket gott, rekommenderar varmt)

Normalt sett brukar jag inte gå på tjejkvällar, jag tycker inte riktigt om den uppdelning mellan könen. Men kvällen blev riktigt intressant och trevlig. Atmosfären var avspänd och förutom bankdiskussioner hann vi även prata oss företagare emellan.

Det är intressant att se hur många olika småföretag det finns i Luleå, en del med unika produkter som levereras världen över. Jag får en extra liten kick av det och hjärnan går i högvarv med tankar på hur ska jag göra för att utveckla Pearlshop ytterligare.

Det blir nog fler tjejkvällar för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar