tisdag 24 februari 2009

Ingen semla

Igår blev det bara ett ynka inlägg, jag har tänkt att det ska bli minst två varje dag. Men jag får erkänna att jag har vissa brister också. Det var full rulle igår trots det busväder vi hade. Jag hade nästan förväntat mig att det skulle vara lugnt i butiken. Samtidigt är det så mycket roligare när det är fullt upp. Dessvärre så hann jag inte med allt som jag hade på min lista, så det får jag ta itu med idag.

Nu sitter jag och svettas ner efter mitt morgonpass med crosstrainern. Tommy brukar säga att om jag använde den lika mycket som han så skulle jag vara mager som en sticka nu. Han använder den som klädhängare på kvällen..

Idag är det semmeldagen och jag har just beslutat att det blir ingen semla för mig idag. Jag har redan fuskat förra veckan och det kändes bara besvärligt att gå och ställa sig i kö för att köpa en. Samtidigt så spar jag några kalorier. Tommy och jag har en utmaning om några minskade kilon, tyvärr verkar det som om Tommy ska fixa sina långt före mig. Han har tappat drygt 3 och jag bara 1 kg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar