tisdag 10 februari 2009

Nya skor

Eftersom mina låga stövlar gått sönder i dragkedjan var jag tvungen att köpa nya idag. Det är trevligt när reaperioder sammanfaller med ens behov. Innan jag började arbeta i dag så var jag in på Skosöder och hittade de perfekta stövlarna. Dragkedja, kort skaft, Goretex och rejäl sula. De är även så snygga att de går att använda till en snygg byxa och se representativ ut.

De trasiga tänker jag laga eftersom de fortfarande är riktigt fina. Men för tillfället vet vi inte var skomakaren har flyttat, så innan vi hittar till han så har säkert vintern tagit slut.

Idag kom det en leverans till Pearlshop. Mycket påfyllnad, bland
annat de populära Artglasen "Diamant" och "Donuts". Donuts har även kommit i den turkosa färgen. Jag kommer med en uppdatering i webbshopen imorgon. Förutom Art glasen så har även lite verktyg och makrame bord kommit in igen.

Dagens mat: Albondigas med potatismos. Albondigas är stora köttbullar kokade i tomatsås. Kalorisnålt, gott och snabblagat.

2 kommentarer:

  1. Enligt hitta.se så har skomakaren flyttat ner till vid Wienerhörnan. Snygga skor du köpt. Blir intressant att se det turkosa.

    SvaraRadera
  2. Tack, då gäller det bara att ta sig dit. Det får bli en morgonpromenad en dag före jobbet.

    SvaraRadera