söndag 20 september 2009

Sköna söndag

Idag har jag verkligen njutit av att vara ledig. Inte njutit på det sätt att jag bara latat mig utan njutit av att hinna göra saker hemma som slirats med pga tidsbrist. Det innebär att jag har städat fram bordet där jag har symaskin på och sytt om en klänning jag ska ha på mig nästa vecka. Bild kommer på klänningen när jag är klar, jag ska komplettera den med att sy på lite pärlor.

Sedan städade jag min garderob och byrålådor, sorterade bort urtvättade kläder, la undan sommarkläder och kollade vad som skulle behövas kompletteras. Jag strykte även alla mina skjort0r och la upp ett par byxor.

Kvällen har avslutats med en middag hos Tommys dotter, vi fick en god kycklinggryta med couscous och kikärtor och till efterrätt stekta äpplen med smak av ingefära, kanel och honung serverade med glass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar