tisdag 29 september 2009

Kvällskift

Den här veckan arbetar Tommy kväll vilket innebär att jag också arbetar kväll. Först ett pass på dagen på EY och sedan ett pass på kvällen på Pearlshop. Det är lustigt vad enkelt det går att arbeta när man inte känner någon stress. Och jag får mycket gjort. Lokalen är nu ute som ledig hos Galären så jag hoppas att någon nappar så att jag blir av med åtminstone till årskiftet. Sedan får väl butiken leva kvar på webben tills vi sålt ut det mesta.

Igår var jag till Sunderbyn på röntgen för mitt knä, vi får se om det visar något. Samtidigt går jag hos sjukgymnasten och tränar regelbundet. Inte någon intensiv träning men det som behövs för att få ett bättre knä. Och det blir bättre även om jag tycker att det går långsamt. Lite frustrerad blir jag av att inte kunna röra mig som jag vill. Sjukgymnasten tycker att jag hade kunnat komma tidigare än vad jag gjorde eftersom då hade det inte varit lika besvärligt att komma tillbaka.

Den tid jag har kvar ikväll innan Tommy kommer hem ska jag ägna mig åt menyplanering. Den sista tiden har det varit dåligt med det. Men nu ska jag skärpa till mig och förhoppningsvis planera de två kommande veckorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar