torsdag 10 september 2009

Hemma

Idag har jag kommit hem från arbetena i en vettig tid. Jag ska ut till Kallviken och vara med i ett styrelsemöte där för föreningens räkning. På vägen hem tänkte jag handla lite mat inför lördagen så att allt är klart. Vi har saknar också en del nödvändigheter som frukost.

Jag känner mig lite trött efter den vecka som varit men nu är det bara fredag och lördag kvar. Imorgon har jag en liten sovmorgon eftersom jag ska på provtagning på morgonen. Det ska bli riktigt skönt. Förutom att ha arbetat mycket den här veckan har det också blivit sena kvällar eftersom Tommy inte kommer hem förrän vid halvtolv tiden och jag har svårt att lägga mig innan han dyker upp. Så helgens planer är att vara ledig så mycket som möjligt.

Lite lingonplockning ingår också i mina planer, det kanske inte blir så mycket eftersom jag har svårt att böja mig ner men det kan bli någon liter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar