lördag 6 juni 2009

Göteborg I

Väl framme i Göteborg var jag till min svåger med resväskan och strosade runt litegrann för att fördriva tiden tills det var dags för manikyr.



Jag var på Gildas elevbehandling och fick mig manikyr samt plock och infärgning av bryn. En behandling på ca 40 minuter där man kan halvslumra in. Riktigt härligt och skönt, det borde man unna sig lite oftare. När jag var klar där så plockade Tanja upp mig så att vi kunde fräscha inför kvällens middag.



Vi åt på en turkisk restaurang, en meny med 12 olika vegetariska rätter. Tur att inte Tommy var med. Till det blev det ett turkiskt torrt vitt vin, en upplevelse som jag hoppas att jag slipper igen. För att avrunda kvällen så blev det sedan två olika pubar innan vi avrundade vid ett-tiden. Riktigt skönt att komma hem i tid i bra form så att vi kan orka med shoppingen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar