onsdag 3 juni 2009

3 F

Flyttning: Igår fick jag min beskärda del av träning. Vi flyttade färdigt åt Kim och hans nya lägenhet ligger tre trappor upp utan hiss. Så trots att det var svalt ute så hann jag bli riktig svettig. Men jag tycker mer synd om min andre son, efter att vi flyttat färdigt var han tvungen att byta gasvajer på sin bil innan han körde hem.

Frisör: Idag har jag börjat dagen med att vara till frisören och gjort slingor i håret och toppat det. Med andra ord så ser jag riktigt bra ut i håret idag. Det är bara synd att jag inte har full service hos frisören. Tänk om man kunde gå varje morgon och få håret fixat och alltid få se snygg ut. Det skulle inte vara så dumt.

Flitig: Dagens program är späckat, förutom att jag tänker rösta i eu-valet, arbeta över ikväll så ska jag även klämma in tvättstugan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar