torsdag 9 juli 2009

Vilken dag

det har varit idag. Kom upp ur sängen lite sent så jag smet faktiskt från träningen i morse. Men nu har jag faktiskt förbrukat mer energi än vad jag har haft idag.

Förutom att det har varit en strid ström av kunder så har jag haft en möhippa i butiken vid 4-tiden och sedan en nybörjarkurs efter det.

Möhippan blev riktigt rolig, de hade bokat en timme och skulle tillverka ett armband till bruden. Så brudens kompisar valde ut tre pärlor var som de sedan pusslade ihop till ett tvåradigt armband. Bruden hade också fått välja en pärla. Mer personlig gåva kan man nog inte ge en blivande brud. Det kanske inte blev det snyggaste men troligen det mest värdefulla hon får. Riktigt roligt var att se hur de samarbetade för att få till armbandet från det material de hade. Jag tycker att de lyckades riktigt väl i att balansera färger och storlekar på pärlorna.

Kvällens kursdeltagare var riktigt duktiga allihopa, det är alltid roligt att ha kurs när de som är med verkligen vet vad de vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar