fredag 17 juli 2009

Ombyggnadsproblem eller nöje?

Vi sov hemma igår och förutom att lägenheten är väldigt varm så var kylskåpet väldigt tomt. Vi har ingenting i det känns det som. Eftersom vi var hemma så passade jag på att korta av draperiet som vi har till sovdelen i sovrummet och sydde en gardin till ett av sovrumsfönstren.

Sovdelen i gäststugan går i blommande blått, riktigt romantiskt, vilket inte är det vanligaste när det gäller mig. Men det var tyg jag hade hemma och det fungerar riktigt bra i den stugan.

Tommy har även varit runt på lite olika butiker som säljer kök och jag har fått nya ideér så jag har börjat skissa igen. Det jag ritat tidigare var ett riktigt standardkök, men som sagt nya ideér har ramlat in så det blir nog en lite annorlunda version.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar