måndag 19 april 2010

I form igen

Jag börjar sakta men säkert vara tillbaka i min gamla form. Idag har jag arbetat heldag och känner mig riktigt pigg ikväll också. Det är nu nästan tre veckor sedan jag bröt benet och det har gått riktigt fort ändå.

Imorgon ska jag till lasarettet för omläggning av gipset, jag vet inte om de ska röntga också men jag gissar det. Förhoppningsvis ser det bra ut. Jag har mentalt ställt mig in på att den 14 maj ska jag slippa gipset. Håll tummarna.

På onsdag påbörjar jag sjukgymnastiken, den kommer troligen mest vara inriktad på axlar och överkropp tills jag får börja använda benet riktigt igen. En rolig sak som sjukgymnasten sa var att jag skulle troligen kunna hålla igång formen med cykel och det stämmer nog för då belastar jag inte benet.

1 kommentar:

  1. Skönt att du börjar känna dig bättre, håller tummarna att du slipper gipset i mitten av maj. Kramar i massor från Malmudden

    SvaraRadera