lördag 1 maj 2010

Pausa bloggen

Jag satt en tag och funderade på om jag skulle pausa den här bloggen eftersom det händer så lite. Inte i mitt liv men på bloggen. Beslutet blev att den får fortleva ett tag till, kanske med sporadiska inlägg den närmaste tiden.

Status idag är att jag är störtförkyld sedan jag varit i Kiruna en vecka. Nu skyller jag inte på Kiruna utan en medarbetare från Piteå som var störtförkyld när vi åkte upp med bil i måndags. Snacka om att ta vara på alla möjligheter att bli förkyld.

Det är inte kul att vara förkyld så ni som är på gång, håll er hemma....

Efter en intensiv arbetsvecka i Kiruna är jag hemma igen med nya spännande uppdrag på arbetet. Jag ser fram emot de närmaste veckorna.

När det gäller mitt ben så är det fortfarande gipisat, jag har ett läkarbeök inplanerat den 14:e maj och det ska bli kul att höra vad han säger. Om jag får börja gå igen eller inte. Det enda jag har beslutat är att ingen av mina träningar i år ska vara inriktade på joggning, däremot kommer jag att träna utav bara den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar