tisdag 19 januari 2010

Jag trodde att vi slutat att flytta

när vi flyttade in i huset. Tommy sa redan tidigare att han bara ska flytta en gång till och då ska det vara till ålderdomshemmet.

Jag börjar vara benägen att hålla med han. De sista dagarna har vi flyttat pearlshop från lokalerna i stan till en lite mindre lokal anpassad för webb-handel. Innebörden av det hela att från att vara en heltidssysselsättning så har det återgått till att vara en hobbyverksamhet.

Men vi lägger inte ner verksamheten utom skapar iställe utrymme för att kunna skapa en härlig webb-shop. Jag hoppas att många av mina gamla kunder från Luleå dyker upp i webben.

Jag kommer att fortsätta med att laga halsband, tillverka ny och ha ett brett sortiment på webben. Sista halvåret har webben blivit åsidosatt pga husbygge.

Men nu är det nya krafttag som gäller, när jag väl hittar igen alla pärlor bland kartongerna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar