onsdag 19 augusti 2009

Nörd

Jag inser att jag är nog lite nörd när det gäller redovisningprincip och regler. Det är roligt. Jag har nu suttit hela dagen och gått igenom redovisningsrådets rekommendationer. Och jag har haft roligt, nu är jag lite trött i huvudet men känner mig välmående trots det. Jag sitter på hotellrummet och ska försöka med att göra en meny för de kommande två veckorna så att vi slipper fundera på vad vi ska handla.

Det är rätt så rörigt framöver. Jag är i Stockholm nu till i morgon, arbetar på EY fredag och Pearlshop på lördag. På söndag har jag ett styrelsemöte i stugföreningen och sedan ska vi på en skärgårdstur med Munskänkarna.

Nästa vecka är det arbete måndag till torsdag, på fredag flyger jag ner till Stockholm för att springa tjejmilen på söndag. På fredagen tänkte jag hinna till Pärlehuset för att se om dom har kvar något intressant innan de lägger ner butiken.

Däremellan ska jag försöka med att hinna fixa Pearlshops bokföring, tvätta och allra helst även umgås med min man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar