tisdag 4 augusti 2009

Det är tufft att ha semester

Ibland kan man bara bli trött. Det är någon under helgen som kommit på det roliga med att hoppa upp efter vår skyltbelysning så att en av dom har rasat ner. Nu är det tur att jag har en snäll son som kunde hjälpa mig med det. Det kostade mig en lunch åt Jonas och Frida. Det hann med andra ord bli några timmar på jobbet trots semestern. Eftermiddagen roade jag med att sitta och rita kök på HTH/Elon. Det tog 3 timmar, efter det var det raka spåret till Ångsågen för att titta på trapp till loftet. En snabb middag för att sedan åka till Kallviken och på plats se hur det skulle bli med den trapp vi besämt oss för.

Idag började jag med att vara ut till Kallviken för att diskutera med snickarna, handlat och bjudit min man på lunch.

NU SKA JAG GÅ UT I SOLEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar