tisdag 18 augusti 2009

Höststart

Nu har jag hunnit med två arbetsdagar på E&Y, det känns nästan som när man började skolan efter ett långt sommarlov. Nya rutiner, anpassa sig efter arbetskamrater och hitta sin egen roll i sammanhanget. Nytt spännande efter en lång härlig sommar med andra ord. Det känns roligt men det börjar också kännas att jag måste komma igång med något mer konkret, hittills har jag bara bekantat mig med omgivningen, dataprogram och suttit på möte. Imorgon åker jag till Stockholm på kurs ons/tors för att få lite uppdatering om vad som är viktigt att tänka på. Så på fredag blir det att bita i lite verkliga arbetsuppgifter och det känns bra.

Förutom EY så har jag hunnit med att avverka ett arbetspass på Pearlshop igårkväll och idag efter jobbet körde vi lite sopor från Kallviken. Full rulle med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar