fredag 30 januari 2009

torsdagen

Om onsdagen flöt på i lagom takt så var torsdagen desto mer intensiv. Förutom att jag hade smycketillverkningskurs på kvällen så var det fullt med kunder hela dagen. Riktigt roligt men intensivt. Två av mina "stammisar" var också i butiken på dagen och pysslade med pärltomtar.

torsdagens träningspass: 30 min crosstrainer

torsdagens mat: fiskgratäng från onsdagen till lunch och till middag blev det äggsmörgås i flygande fläng. Jag brukar hinna äta mellan det butiken stänger och kursen börjar, men nu var det kört.

Jag kom hem vid halv tio och var riktigt vrålhungrig. Och eftersom vi bara handlar 2 ggr i veckan så var skåpen tomma, inget bröd, inget pålägg mm. Men jag lyckade få ihop en liten böngryta så att jag blev mätt och nöjd samtidigt som jag ordnade lunchen för fredagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar