lördag 24 januari 2009

Separation


Jag har separerat från min man när det gäller bloggandet. Vår fd gemensamma blogg har nu blivit en vinblogg och jag kommer att inrikta mig på smycken, silver, design och träning.

En del kommer att handla om Pearlshop också men i stort blir det skapande av smycken som gäller. Jag påbörjade en ny kurs i silversmide för två veckor sedan och gjort en silverring där. Det är intressant att prova nya teorier och att utveckla sina ideér.

De smycken som jag skapar säljer jag under namnet STiiLS, de säljs idag i Pearlshop, både på Webben och i butiken i Luleå.

Förutom smycken så blir det även träning. Det finns två mål för mig när det gäller träning, dels att gå ner i vikt och dels att bli snabbare än min lillasyster. Hon vet inte om det ännu utan ska få veta det till sommaren någon gång. Förhoppningsvis när jag är vältränad och hon inte hunnit. Det vore ett sant nöje att slå henne på tjejmilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar