söndag 4 oktober 2009

Söndag

Veckan har varit intensiv som vanligt. Det har hänt mycket och jag har fått mycket gjort. Veckan har varit så intensiv att jag faktiskt försov mig i morse. Inte mycket men änddock. Det är ingen rolig känsla att vakna upp och inse att man borde vara på ett helt annat ställe.

Jag har bokat upp Daniel för att lägga in mattor i Kallviken. Då kan jag inte ligga och sova medans han stampar och väntar på att komma in. Nu blev det inte så farligt eftersom han också kommit iväg lite sent.

Men vid nio-snåret var vi i Kallviken och satte fart. Daniel var bossen, Kim och Jonas arbetsslavarna. Jonas var verkligen "inspirerad" av spacklingen. Min roll i dagens övningar var självklar. FARMOR, Hugo fick följa med Daniel upp så att Jenny fick ägna sig åt flickorna.

Vädret har varit lite grinigt, men inte lika eländigt som i Skellefteå som hade både stormvindar och snö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar