lördag 27 mars 2010

Träning

Idag var startskottet för den verkliga vårträningen. Eftersom jag har problem med knäet och måste hålla igång det med extra styrketräning så kommer jogg träningen att ligga på en låg nivå.

Målen för joggningen i år är dels vårruset som de flesta tjejerna på mitt arbete har nappat på, sedan är det tjejmilen med Tanja i slutet av augusti.

Dagens träning skulle ha varit promenad varvat med jogg i 5 minuters intervaller. Men min träningsklocka har behagat att gömma sig så jag har uppskattat träningen istället.

Totalt ute 30 minuter 3,5 km och varvar jogg och promenad.

Kvällens middag har varit en suveränt god exotisk räkcocktail med färska räkor i.

På torsdagen hade jag ett pass med Pilates som jag fortfarande har träningsvärk efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar