måndag 30 november 2009

Inflyttningsbesvär

Nu har vi hittat igen nästan hela köket och en stor del av golvytorna. Det finns mycket att göra ännu men vi börjar åtminstone veta var vi har alla grejorna.

Jag hittade till och med kängorna jag behöver imorgon. Jag ska till Kalix och inventera timmerstockar. Det är lite större grejor än vad jag är van vid att inventera. Men det ska bli intressant. Det som känns mindre roligt är att jag måste åka iväg redan klockan 7 så att jag är framme i tid.

Idag när vi åkte hem från jobbet så passade vi på att köpa en ställning att hänga i taket för tvätten. Det intressanta när vi kom hem var att det var bara ställningen, inte trissorna som linorna ska löpa i. Det innebär att vi får vänta en dag till med att tvätta. Det är intressant vad mycket små detaljer man inser att man behöver som anses som självklara.

Tommy köpte krokar till badrummet och lås till ytterdörren häromdagen. Och hips vips så flög drygt tvåtusen kronor iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar