söndag 15 mars 2009

Veckan som kommer

Eftersom jag nu börjat med veckans middagar så kommer nästa veckas här

  • Mån:Renskav med potatismos, smaksatt med enbär o kantareller
  • Tis: Hokifilé med tom kha sås och bönor
  • Ons: Sushi, Tommy äter borta, så jag måste offra mig
  • Tor: Korv, rotfrukter och squash på plåt (tasteline) Silverlera kurs på kvällen.
  • Fre: Troligen på Gammelstads kök och matsalar med Tommys mor (hon har fyllt 75 år).
  • Lör: Vinprovning, mat där.
  • Sön: Skellefteå o hälsa på barnbarn.
  • Veckans soppa: Ingen ny soppa eftersom jag ligger efter och har inte gjort förra veckans ännu.
Om jag då är kaxig så lägger jag också ut nästa veckas träning eftersom jag klarade av den vecka som varit, det blir inte lika intensivt, fortfarande varje dag men inte lika mycket.

  • Mån: 30 min CT
  • Tis: 30 min pilates
  • Ons: 30 min CT
  • Tor: 60 min promenad
  • Fre: 60 min pilates
  • Lör: 60 min promenad
  • Sön: 30 min CT
Det var veckans strukturerade planer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar